Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

DJEVOJKE, OPREZNO: Sara (24) istetovirala obrve pa doživjela šok…

Po uzoru na popularne djevojke, Sara (24) takođe je poželjela imati izraženije obrve.

``Bilo mi je muka od toga da ih svako jutro moram iscrtavati i biti nesrećna što ne izgledaju kako želim``, objasnila je studentkinja.


Kako bi dobila željene obrve, Sara se odlučila na drastičan potez – istetovirala ih je! Čim je to učinila, shvatila je da nije ispalo ni blizu onome kako je zamišljala.

``Rekla sam da želim da budu crne, ali nisam ni zamišljala da će biti ovako jako crne. Prirodno sam plava, ne razumijem gdje mi je bila pamet``, sada razočarano zaključuje.

Kako bi bile što manje uočljive, ona je kosu obojila u tamnu boju i odrezala šiške kojima prikriva svoje ``nove obrve``.

``Pokušala sam uštedjeti na vremenu koje sam inače gubila iscrtavajući ih, a sada isto toliko vremena trošim namiještajući kosu kako bi ih prikrila``, zaključila je studentkinja dodajući da se nada da će uskoro prikupiti novce za lasersko uklanjanje tetovaže.

Izvor: Kurir

Najčitanije na portalu