Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

HALID OTKRIO SVOJU VELIKU STRAST: Kaže da je…

Imam perioda kad čitam ama sve što mi dođe pod ruku, a onda se zaredaju obveze pa jedva stignem i pošteno pojesti, kaže Halid Bešlić (61).

Popularni pjevač dodaje da je dosad pročitao vagon knjiga te da najviše voli romane i krimiće poput “Da Vincijeva koda”.


– Takve me stvari opuštaju. Volim priče u kojima se istražuje nešto što je dosad bilo nepoznato i tajanstveno – objasnio je pjevač.

Najdraže mu je čitati u avionu. Uskoro treba letjeti do Amerike, planirana je turneja sa Željkom Bebekom (69). To bi mu trebalo biti šesti put da tamo nastupa.

– Prije sam se bojao aviona, a sad što više letim, to me manje strah. Najdraže mi je kad se potrefi da sjedim pored nekog poznatog, pa mi tako put brže prođe – izjavio je Bešlić.

Izvor: Doznajemo.com/24sata.hr

Najčitanije na portalu