Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

HRABRA DJEVOJČICA (9) DOTRČALA DO OCA: Pozlilo mu kad je ispričala šta se dogodilo…

Devetogodišnja djevojčica razbila  je glavu kamenom seksualnom napadaču prije nego što je otrčala po pomoć.

Amilcar Espinoza Lopez došao je do susjedne kuće i djevojčici rekao da radi za njenog oca. 18-godišnjak iz Cuajimalpa (Meksiko) je rekao djevojčici da ga je poslao njen otac kako bi je odveo do njegove prodavnice.


Odveo je daleko od sigurnosti doma, uhvatio je za vrat i prislio da uđu u napuštenu zgradu gdje ju je pokušao silovati. Prestravljena djevojčica zgrabila je kamen i udarila napadača po glavi, a onda otrčala u očevu prodavnicu, još uvijek držeći kamen.

-Moja mala djevojčica histerično je plakala dok sam je pokušavao smiriti i pitati šta se dogodilo – rekao je užasnuti otac lokalnim medijima.

-Kada mi je rekla šta se dogodilo, pozlilo mi je. Znam tog dječaka, on je samotnjak i čudak. Morao sam skupiti svu svoju volju da ga ne pronađem i ne pretučem do smrti. Odmah sam pozvao policiju.

Policija je pronašla Lopeza u zgradi gdje je pokušao silovati djevojčicu.

-U početku je sve negirao i tvrdio da u napuštenoj kući traži otpad koji će prodati, pa je pao i udario glavom. No, DNK na kamenu se podudario s njegovim DNK – rekao je glasnogovornik policije.

Izvor: doznajemo.com

Najčitanije na portalu