Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

KO SE ZADNJI SMIJE… U školi su je zvali Ružna Betty, a pogledajte kako sada izgleda…

Djevojka, koju su u školi maltretirali i zvali Ružna Betty, zadnja se smije, nakon što je započela karijeru modela.

Prekrasna Maria Petrou (21) godina je u školi trpila zlostavljanje zbog njenog izgleda i strašću za učenjem.


Maria sada studira likovnu umjetnost i već je na trećoj godini, a sljedećeg mjeseca takmičit će se na izboru za Miss Coventryja.

maria3-Moji prijatelji ne mogu vjerovati da su me maltretirali u školi kad vide kako sada izgledam. Zlostavljana sam i u osnovnoj i u srednjoj školi.

-Zvali su me Ružna Betty, govorili da sam glupa, zbog mog izgleda i jer sam voljela učiti književnost i umjetnost.Vrijeđanje me je ponekad uzrujavalo, ali to je jedna od onih stvari za koje odlučite da ćete svima dokazati da griješe.

-Kada sam postala malo starija, počela sam vježbati i jedna prijateljica mi je sugerirala da se prijavim za natjecanje u ljepoti.

maria4-Ono što želim poručiti je da ne odustajete od stvari koje volite zbog drugih ljudi. Nije važno šta drugi kažu, činite ono što srce kaže, učinite nešto dobro za druge ljude i sebe.



-To je i razlog zašto sam se prijavila na takmičenje, da dokažem ljudima da griješe i da je svako lijep. Moja ljubav je umjetnosti zato studiram ali bih također voljela nastaviti i karijeru modela.

-U idealnom slučaju imala bih obje karijere. Nije važan izgled, većinu vremena ljepota ovisi o tome kakva ste osoba.



Maria kaže da se nekoliko njenih bivših zlostavljača pokušalo sprijateljiti s njom na Facebooku.
-Odabrala sam da ih ne prihvatim. Neka žive svoj život, a ja ću živjeti svoj.

-Jaka sam osoba i sada želim svima koji su bili zlostavljani poručiti da budu jaki i vjerni sebi.

Izvor: doznajemo.com

Najčitanije na portalu