Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

NEVIĐENA DRAMA U ZGRADI, POSVAĐALI SE OKO BRAVE: I direktor Zeničke mljekare i porodica Pekić tvrde da su u strahu za život jedni od drugih!

Poštovani, ja ne znam kome se obratiti više u vezi moga slučaja, ja živim u Sarajevu, u naselju Čengić Vila 2, a imam problem sa gospodinom Hajrudinom Skenderom koji živi u Zenici…
Ovako je svoje pismo našem portalu započeo čitalac iz porodice Pekić koja, kako nam je kazao, ima problem sa gospodinom Skenderom, koji je direktor Zeničke industrije mlijeka.

Navodno niti jedan drugi od vodećih medija u Bosni i Hercegovini nije želio objaviti priču Pekića, upravo zbog toga što je na drugoj strani uticajni direktor. Skender inače, živi u Zenici, ali njegova porodica ima stan u Sarajevu koji je donedavno koristila njegova kćerka. I jedna i druga strana žale se na prijetnje i kažu da strahuju za svoju sigurnost…
A evo šta kaže naš čitalac, po čijim riječima je vlast na strani direktora i njegove kćerke:
– Sve se desilo iznenada. Njegova kćerka je moju obitelj optužila za razvaljivanje brava u njenom stanu, da smo gurali neke igle. Mi se sada bojimo za svoj život i sigurnost. Jednom prilikom je sazvao sastanak i na tom sastanku je rekao da ima «novac i da će nas uništiti». Moj otac je branilac, RVI bez ruke. U utorak, dana 24.2.2015. godine je došao sa Security i sa dosta ljudi da napadne moju porodicu, mi zovemo policiju, MUP KS, oni ništa ne poduzimaju smiju nam se, mi ne znamo kome da se obratimo… Mi smo mali ljudi. Čovjek koji je došao držao je pištolj i gledao u naše prozore. Moj otac je borac, da bi taj isti rekao “briga mene što si borac” cinično se smijući.
Ja imam epilepsiju i operisano srce, mama isto tako i on kaže da je ugrožen od nas i njegova kćerka koja je tu živjela donedavno, i optužila nas da joj razvaljujemo vrata i brave. Bili smo na sudu, i naravno, ja sam izvukao deblji kraj, dobio 6 mjeseci uslovne kazne ovako bolestan, a on dovodi 10 ljudi i prijeti mome ocu invalidu bez ruke koji je dao dio tijela za ovu državu, zbog sitnog konflikta sa njegovom kćerkom – govori uzbuđeno naš sagovornik.
Priča Skenderovih je, naravno, drugačija, i oni tvrde da su žrtva napada i da strahuju za svoju sigurnost zbog nasrtaja Pekićevih. Naš sagovornik priznaje da je malo odgurnuo Skendera, ali kaže da su on i njegovi oni koji se, zapravo, boje za svoj život:
Cengic-Vila-Pekic (1)– Mi smo na 3. spratu, on je na 4 spratu. Ona je nas optuživala da joj kvarimo brave. Mama je pokušala sa njom razgovarati, u jednom momentu razgovora moju je mamu udarila i gurnula, da bi ona optužila da je moja mama nju udarila, tu se završilo i od tada su prijetnje… a sto se tiče brava to je u redu, evo vam slika njenih famoznih vrata da vidite kako to izgleda.
Cengic-Vila-Pekic (12)Postavila je kameru, neka je samo se ružno osjećamo kao kriminalci, a jedna smo normalna porodica koja nikome ne pravi probleme.. Kada je bio sastanak i kada je izazvao moga oca invalida ja se nisam mogao suzdržati stvarno, pričao sam i malo ga gurnuo govoreći «Daj više dosta je». Međutim on je to uveličao kao da sam ga ubio, kao da je već sahranjen. On je živ, a ja sjedim u kući i tugujem i razmišljam kako ću se fraknuti sa kojeg sprata zbog uslovne kazne koju sam dobio od 6 mjeseci i čak mi se mama otrovala 2 puta jedva su je spasili. Ja se bojim za svoju sigurnost jer njegova kćerka je umislila da joj mi kvarimo brave od vrata, i ja se bojim izaći van jer može me neko ubiti radi toga znate..eto tako… – završava priču naš sagovornik. Izvor: Doznajemo.com
Cengic-Vila-Pekic (2)
Cengic-Vila-Pekic (7)

Najčitanije na portalu