Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

'KRALJICA SILIKONA': Zgrozila pojavom u emisiji... Izjavom ostavila bez teksta...

Tijana Đuričić, poznatija kao Kraljica silikona, gostovala je u emisiji ``Magazin in`` kod Sanje Marinković i tom prilikom otkrila da je ponosna na svoj izgled. Iako su mnogi bili zgroženi njenim izgledom i zbog toga što je izvršila mnoge plastične operacije, ona je priznala da ne planira da stane sa operacijama i da je zadovoljna.


- Imala sam šest operacija. Radila sam usne, grudi, jagodice i nos, ali sam neke ponavljala. Namjerno sam pretjerala, ali meni se dopada - rekla je Tijana, koja je takođe priznala da planira da operiše guzu iako za to nema potrebe.

Modni kreator Saša Vidić je u svom stilu na društvenim mrežama komentarisao goste kod Sanje Marinković.

- Jedva čekam „Magazin in“. Pa ovakve nakaze ni cirkus u 19. vijeku nije imao, naveo je Vidić.

Na društvenoj mreži „Twitter“ reagovao je na ovu temu i Aleksandar Šapić.

- Gledao na TV-u djevojku kojoj je plastični hirurg operisao sve što može i skroz je uništio. Slušam je šta priča i vjerujte da mi ju je žao! – naveo je Šapić.

Reagovao je i muzičar Ognjan Ogi Radojević.

- Prekinite, molim vas, sa promovisanjem ništarija i besposličara po medijima! Molim vas! - poručio je Ogi.

Izvor: Opera17.com/Pulsonline.rs

Najčitanije na portalu