Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Oglasio se Safet Sušić i otkrio istinu koju niko nije očekivao…

Bivši selektor našeg državnog tima Safet Sušić i dalje odmara u našem glavnom gradu.

- Još malo ću biti u Sarajevu - desetak ili 15 dana, pa idem za Pariz, kaže legendarni Pape.


- Prvo sam bio malo u Francuskoj, a onda sam oko Nove godine došao u Sarajevo.

Novi posao

Imate li ponuda za nastavak trenerske karijere? Hoćete li ubrzo ponovo na klupu?

- Ne, ne očekujem ništa do ljeta. Iako se u ovom poslu nikad ne zna, već je februar - nastavljena su ligaška takmičenja. Možda nešto može biti sutra, za mjesec ili tri, ali ne očekujem da će se - tako da kažem, nešto desiti prije ljeta.

 Jeste li Vi uzeli "produženi odmor" ili...

- Nisam imao ništa adekvatno. Na početku - odmah nakon što sam smijenjen, imao sam konkretnu ponudu iz mog bivšeg kluba iz Turske - Rizea, ali znate kako to ide. Ili tebi ne odgovaraju ponuđeni uslovi ili klubu ne odgovaraju tvoji uslovi... Međutim, nisam ni bio spreman da odmah odem negdje. Vidjet ću...

U ovoj profesiji ne možeš nikad ništa planirati. Nešto može biti sutra ili za mjesec, dva, tri, godinu... Nikad se ne zna.

Otišao sam bez ikakvog obeštećenja

Kako iz ove perspektive gledate na minule događaje u i oko našeg državnog tima?

- Do sada nisam htio ništa da govorim... Međutim, želim kazati samo jednu stvar, a to je da sam otišao bez ikakvog obeštećenja. To hoću da istaknem, jer nakon smjene nismo se uspjeli dogovoriti. A kada se smijeni trener, većina njih dobije obeštećenje.

Nisu pristali da ispune one uslove koje sam tražio... U jednom trenutku sam želio sve predati na Sud ili FIFA-I - čak sam bio angažovao i advokata, međutim, odustao sam od toga.

Zašto?

- Jednostavno, nisam htio da se više ništa piše o tome. Jer da sam išao dalje, svašta bi bilo po medijima, a taj proces traje duže vrijeme. Također, možda većina ljudi, koji su sad ovdje (čitaj: u Izvršnom odboru N/FSBiH), više neće bitu tu. Nisam htio da eventualno jednog dana u nezgodnu situaciju dovodim druge ljude.

Jer, advokat kojeg sam bio angažovao rekao mi je da nema šansi da izgubim(o) taj proces. Ipak, način na koji se sve to i odvijalo i završilo nije bio korektan...

Od početka, kada sam produžio ugovor, imao sam osjećaj da pojedinci jedva čekaju da se desi nešto loše kako bi što prije mogli nešto uraditi i smijene me.

Da li je istina da Vi nikada čak niste ni dobili novi, potpisani ugovor?

- Dobio sam, ali tek na moje insistiranje. I to dan prije utakmice s Kiprom u Zenici... U taj ugovor je stavljena ta famozna tačka - ako se dovede u pitanje plasman reprezentacije na Evropsko prvenstvo mogu dobiti otkaz... To je tačka o kojoj se uopšte nije raspravljalo. Nikad.

Međutim, s obzirom na to da sam taj ugovor dobio dan prije utakmice, nisam mogao da tražim neke promjene u njemu. Jednostavno, s tim sam se pomirio, a oni su mi rekli da je tako pisalo i u starom ugovoru. Rekao sam im, nema veze...

Izvor: zmajevibih7.blogspot.com

Najčitanije na portalu