Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

OTIŠLA NA FEJSBUK PROFIL MOMKA U KOJEG SE LUDO ZALJUBILA i doživjela bolan šok…

Žena koja je na svog mladog zaručnika potrošila 7.000 funti (oko 8.700 eura), otkrila je da je on već oženjen kad je na svom profilu na društvenoj mreži Facebook objavio vjenčani list.

Tracey Jackson upoznala je Atefa Khadraouija iz Tunisa, koji je 20 godina mlađi od nje, na Internetu. Tokom sljedeće četiri godine 48-godišnjakinja nije štedjela ni novac ni darove. Zaručili su se, ali umjesto da se vjenčaju ona je otkrila da je on već oženjen.


Sada Tracey, majka dvoje djece, tvrdi da je Atef čak dio njenog novca upotrijebio kako bi finansirao svoju tajnu svadbu.

– Uvjerena sam da je bar dio novca upotrijebio za vjenčanje s drugom ženom. Slomio je moje srce, ali i bankovni račun. Ostala sam u dogovima, kaže Tracey, koja je prva poslala poruku Atefu na jednoj web stranici za upoznavanje. Nakon nekoliko poruka, razgovor su nastavili na Skypeu.

– Molio je da dođem da se upoznamo, Ali zbog problema s crijevima nisam mogla raditi i primala sam invalidninu. Rekla sam mu da će potrajati dok skupim novac i od svakog čeka sam odvajala 70 funti. Kad sam ga pitala zašto bi mlad momak poput njega bio zainteresovan za mene, rekao mi je da ne može birati u koga će se zaljubiti.

Uprkos romantičnim izjavama, Tracey se jako plašila susreta s mladim momkom.

– Od 19. godine imala sam kolostomsku vrećicu i bila sam zabrinuta kako će reagovati kad me vidi. Nakon šest mjeseci sam uštedjela dovoljno novca, Otišla sam tamo, a on me je tretirao kao princezu. Bio je tako preplanuo i mišičav. Znala sam da ću se zaljubiti. Rekla sam mu da mu ne mogu roditi djecu i da nađe neku svoju vršnjakinju, ali on mi je rekao da ne govorim takve stvari. Tokom sljedećih dana rijetko smo napuštali spavaću sobu, stvarno sam mislila da sam pronašla sreću.

UZELA KREDIT. Kada se vratila kući, momak joj je jako nedostajao, pa je uzela kredit s visokim kamatama kako bi opet mogla odletjeti kod njega.

– Drugog dana nakon mog dolaska on je priredio zabavu iznenađenja i zaprosio me. Mislila sam da je to prebrzo, ali zanijela sam se. Malo sam posumnjala kad je plesao s drugom ženom, ali me uvjerio da su samo prijatelji. Dan prije mog povratka kući rekao mi je da mora platiti kaznu od 300 funti ili će ga poslati u vojsku. Rekao mi je da bi to značilo da ne može vidjeti nikoga, ali ni komunicirati ni s kim. Bila sam shrvana i pristala podijeliti taj iznos s njegovim roditeljima.

Nakon toga joj je rekao da mora svake sedmice plaćati 25 funti kako ga ne bi prislilno odveli u vojsku.

– Nisam mogla podnijeti misao da ne razgovaramo, pa sam mu slala 70 funti od svoje invalidnine. On je mislio da sam bogata, a zapravo sam morala kupovati hranu na sniženjima, a nekad sam preskakala i obroke. Ipak, mislila sam da će on biti moj muž i da sve što je moje to je i njegovo. Slala sam mu darove, tenisice, bezbroj mobitela, kozmetiku – prisjetila se ova žena.

Tokom posjete Tunisu 2013. godine, četiri godine nakon prvog susreta, Tracey je počela sumnjati. Uvijek je odsjedala u njegovoj porodičnoj kući, ali sad joj je Atef rekao da njegovi roditelji trebaju odmor. Nakon što je dala 600 funti za sedam dana, kaže da zaručnika skoro nije ni vidjela.

– Nije više želio voditi ljubav sa mnom, ostavio bi me u apartmanu i otišao vani. Ponašao se kao da ne želi biti blizu mene, bio je svadljiv. Rekao bi da mora završiti neki posao i nije se vraćao satima. Nisam znala jezik, pa sam ostajala sama u apartmanu. Međutim, kad sam se vratila kući, pričali smo svaki dan. Razgovarali smo o našoj budućnosti, vjenčanju, sve se ponovo vratilo na staro.

SUMNJAM DA JE U MENI VIDIO ŽIVI BANKOMAT. Ali, samo nekoliko sedmica kasnije, njen svijet se srušio.

– Prijavila sam se na Facebook i vidjela da imam poruku od žene po imenu Mariem. Rekla mi je da je ona s Atefom i da me on iskorištava zbog novca. Kada sam kliknula na njenu sliku, osjetila sam mučninu. Mariem je bila žena s kojom je plesao na našim zarukama. Nazvala sam ga, ali je on tvrdio da je Mariem samo luda, zaljubljena djevojka.

– Nismo se čuli neko vrijeme pa sam otišla na njegov Facebook profil i vidjela da je objavio vjenčani list, oženio je Mariem. Nazvala sam ga i pitala je li mojim novcem platio vjenčanje, a on se samo smijao. Bilo je to tako ponižavajuće. Nikada mi se nije izvinio niti išta objasnio.

– Ponekad sumnjam da me ikad volio, u meni je samo vidio živi bankomat.



Izvor: dozanjemo.com

Najčitanije na portalu