Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Severina na Instagramu postavila dirljivu poruku: Na današnji dan rodilo se troje meni bitnih ljudi..

Na društvenoj mreži Instagram, popularna pjevačica postavila je emotivnu poruku kojom je čestitala rođendan sinu Aleksandru

Mali Aleksandar napunio je tri godine, a Severina se prisjetila tog hladnog februarskog dana kada je njen jedinac došao na svijet. U poruci koju je napisala otkrila nam je koje su osobe važan dio njenog i Aleksandrovog života, i zašto


- Prije 3 godine, Split je bio pod snijegom… Oko 10 sati ujutro, nazvala me prvo Ona (tako ju je i Smoje zvao) i pitala “Oće li mali Aca izaći na moj rođendan?” – “A trebalo bi, teta Lepa, al’ biće da mu se ne da po ovom snijegu, lijepo mu je unutra.” – “Jedva čekam da ga vidim, čuvaj mi se Seve moja…” Te večeri u porodilištu svi su ranije otišli iz posjete, išli su da slave Tomin rođendan. Zaspala sam oko 21h. Ljekari su me probudili oko 21.40h i prošaptali “Severina, vrijeme je”. Zgrabila sam telefon da im javim da se porađam, a posljednja poruka na displeju je glasila “Ajmo hani, hopsa hopsa pa da mali i ja slavimo skupa.”
Na današnji dan rodilo se troje meni bitnih ljudi. Dvoje prevažnih, moja teta Lepa Smoje, moj Tomica i najvažniji… Smisao svega što sad jesam, moj sin, koji je svima unio toplinu jedne hladne splitske večeri.. Srećaaaaan rođendaaaan! #volimstosevolimo #ljubavseljubavljuvraca – napisala je uz fotografiju Seve.


Izvor: Azra

Najčitanije na portalu