Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

UZNEMIRUJUĆI SADRŽAJ: 19-godišnja djevojka toliko smršala da se i rođena majka počela pripremati za oproštaj…

Mlada žena se tako očajno borila s anoreksijom, da njena majka počela razmišljati o planiranju sahrane. Prije samo 18 mjeseci, Sian Clarke je težila samo 23 kilograma, a njena majka kaže da je bila tako mršava da su joj se vidjele sve kosti.

No, 20-godišnjakinja se vratila s ruba, i kaže da je i ona dokaz da  poremećaj prehrane ne mora biti smrtna kazna.


– Osjećam se sjajno. Nemojte me krivo shvatiti, imam ja i svoje loše dane. Postoje trenuci kad stanem na vagu i pomislim: “Šta sam uradila?” Ova bolest je preuzela moj život kad sam imala 15 godina. Nisam mogla živjeti normalno. Svima koji prolaze kroz ovo rekla bih da moraju vjerovati u sebe. Morate se usredotočiti na razlog zbog kojeg ovo radite. Možete pobijediti bolest.

Sian iz Birminghama otkrila je da se počela boriti s anoreksijom u dobi od 15 godina, dok se borila i sa zlostavljanjem u školi. Svoje tinejdžerske godine provela je u centrima za liječenje, ali je ona i dalje opasno gubila kilograme.

U junu 2013. godine, kada je Sian imala 19 godina, pretrpila je srčani udar.

– To je za mene bilo najgore. To je majčina najgora noćna mora. Bila je tako blizu smrti. Sjedila sam pored njenog kreveta i razmišljala kako trebam planirati posljedni ispraćaj svoje kćerke.

Sian je hitno prevezena u bolnicu gdje je podvrgnuta liječenju. Njen BMI (Indeks tjelesne mase) bio je 9, a BMI zdrave 19-godišnjakinje je između 18 i 26.

– Tehnički, ne bi trebala biti živa sa 23 kilograma. Sian je bila toliko mršava da ste mogli vidjeti svaku kost, a njeni zubi su stršali iz usta.

No, kćerka je nastavila liječenje i polako se počela osjećati bolje. sada želi pomoći i drugima koji pare od poremećaja u prehrani.

Međutim, ni njen oporavak još uvijek nije konačan, ali se nada da će se ubrzo vratiti kući.

Izvor: doznajemo.com

Najčitanije na portalu