Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

ŽENA BILA SILOVANA PRIJE 10 GODINA: Kada ju je opet napao manijak ona mu odgrizla dio…

Žena je odgrizla jezik svom napadaču kako bi bila sigurna da ima dovoljno DNK da bi bio osuđen. Adele Berber, koja je silovana deset godina prije ovog incidenta, otkrila je svoju priču u emisiji This Morning.

Govoreći o tome šta joj je prolazilo kroz glavu kad je napadnuta, rekla je:


– Mislila sam – ugrist ću ga što jače mogu, uzeti što više DNK i nanijeti mu što više bola.

Hrabra žena šetala je jednog  poslijepodneva, kad je čovjek gurnuo prema ogradi. Kada je stavio jezik u njena usta, odlučila ga je ujesti. Kako je shvatila da on uživa u boli, grebala ga je po licu kako bi uzela što više DNK.

Na kraju je uspjela pobjeći, trčeći kući s komadom njegovog jezika u svojim ustima. Prije nego što je ispričala mužu šta se dogodilo, nazvala je policiju i pitala šta da radi s dokazima.

– Ovoga puta sam bila odlučna, niko mi to više neće opet uraditi. Nakon prvog napada sva sam bila smetena, bila sam mlada i naivna, nisam otišla u policiju. Nije bilo dovoljno dokaza da ga osude.

Srećom, sada je bila drugačije. Policija je uskladila DNK iz komada jezika nakon što je napao još jednu ženu. Sada je smješten na psihijatriju.

Ipak, iako zvuči skoro nevjerovatno, Adele svom napadaču želi sve najbolje:

– Nadam se da će dobiti potrebno liječenje i ponovo započeti svoj život.

Izvor: doznajemo.com

Najčitanije na portalu