Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

CIJELA INDIJA SE DIVI NJENOJ LJEPOTI: Popularna bh manekenka u Indiji obilježila Dan nezavisnosti BiH

Naša bosansko-hercegovačka manekenka je trenutno u Indiji te nije zaboravila na svoju Bosnu, gdje je povodom Dana Nezavisnosti čestitala svim građanima BiH. Izjavila je kako u zadnje vrijeme ima jako malo vremena za posjetu rodnom mjestu, ali Bosnu nosi u srcu uvijek sa sobom.

Leilina modna karijera ide uzastopno i mi smo ponosni svakom njenom objavom. Nakon dugog boravka otišla je direktno za Mumbai gdje se ne može požaliti nikako. Volim Indiju i ljude oko mene.


Ovo je zemlja s puno pouka o životu o ljudima i vjeri. Teško mi je daleko sam od mojih najmilijih, porodice i prijatelja ali i ispunjena mojim životom ovdje. Mogu Vam reći da sad živim moj san i san svake djevojke! Kazala nam je Leila Bečić.



Izvor: CIK.ba

Najčitanije na portalu