Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

DONNA ARES SE PO DRUGI PUT ZAHVALILA JELENI KARLEUŠI: Evo šta je JK sada uradila za nju…

``Žena zmaj`` Donna Ares koja se bori sa teškom bolesti, a koja će vjerujemo iz svega izaći kao pobjednik nailazi na ogromnu podršku svojih kolega, a među njima je i Jelena Karleuša, kojoj se nedavno zahvalila putem društvenih mreža. Kako je tada istakla, Jelena joj je dala veliki vjetar u leđa, a popularna JK je opet ponovo izazvala pozitivne reakcije svojim gestom prema Donni Ares.


Naime, Donna Ares će 16. aprila održati humanitarnog karaktera, pod nazivom ``DONNA ARES I PRIJATELJI``. Spektakl će se uz mnogo gostiju, održati u sarajevskoj dvorani ``Zetra``, a sav prihod od prodatih ulaznica biće uplaćen fondu za liječenje oboljelih od malignih bolesti. Jelena Karleuša se sa zadovoljstvom odazvala pozivu koleginice koja se već duže vrijeme hrabro bori sa ovom bolešću.

Kada je Donna vidjela da je Jelena i putem društvenih mreža objavila ovu informaciju, ponovo joj se zahvalila putem svog Facebook profila:

- Tako je .. dolazi nam i DIVA Jelena Karleuša.  Veliko srce i žena koja me veoma ohrabrila o čemu sam vam pisala i upravo zbog toga sam je i pozvala na svoj koncert koji sam se usudila odraditi između dvije kemoterapije, jer želim dokazati i sebi i vama da smo jači od svakog straha, od svake bolesti samo ako tako odlučimo.

Moram da naglasim da ovo nije običan koncert. Ovo je moj način borbe protiv raka, dakle na mom terenu, do sad smo se borili na njegovom. Svi gosti koncerta su moji prijatelji koji su mi u ovoj borbi pomogli.

Na bini u Zetri ću vam pjesmom ispričati svoju priču i sretna sam što ću je podijeliti sa kolegama koji su već dali svoj doprinos u borbi protiv raka kroz moj slučaj i pokazali da su veliki ljudi!

Hvala Jelena <3

Vidimo se u 16.04. u Zetri



Izvor: ekskluziva.ba

Najčitanije na portalu