Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

PORODILA SE NAJLJEPŠA I NAJATRAKTIVNIJA BH. TRUDNICA: Rodila prekrasnog dječaka!

Atraktivna bosanskohercegovačka pjevačica rodila je zdravog sinčića...
Nekadašnja učesnica šoa "Zvijezda Možeš Biti Ti", atraktivna Verena Cerovina preksinoć je oko 23 h na svijet donijela zdravog dječaka!

Sa partnerom Mirzom Muhovićem, s kojim je već dugo u ljubavi, dobila je dijete kao simbol ljubavi, od kojeg ljepši i jači ne postoji. Mnogi su se složili u činjenici da je bila predivna trudnica i da ju je trudnoća učinila samo atraktivnijom, a o sreći na licu da i ne govorimo.
Verena je pred sam porođaj stigla čak da napiše status na Facebooku i svojim prijateljima i fanovima saopšti radosnu vijest:
"Počeli su trudovi, odvrnula sam muziku do daske i dok se derem uz nju, lakše mi je ljudi moji! Važno je da sam ja stigla napisati status na Facebooku hahahaha", stoji na profilu lijepe Verene.
Ekipa našeg portala čestita mladim roditeljima na prinovi.

Najčitanije na portalu