Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

UHVATILA MUŽA U PREVARI SA KOMŠINICOM: Evo šta se onda desilo…

Jedna žena je svom suprugu odlučila uskratiti se*s, ali i dalje mu dopušta da živi u njenoj kući jer iako ga ona ne želi, ne želi ni da ga ima ni neka druga.

Haley Mulholland je otkrila da je suprug Kev varao, kada su u ITV-ovom showu Jeremyja Kylea koristili detektor laži. Uprkos suprugovoj nevjeri, Haley mu je dopustila da živi pod njenim krovom, ali da spava na kauču u dnevnoj sobi.


45-godišnjakinja priznaje da iako ona više ne želi svog muža, ona ne želi ni da ga neka druga žena ima.

Haley prati svaki korak svog muža, provjerava njegov telefon, pa čak ga i ‘onjuši’ kako bi provjerila miriše li na parfem druge žene.

-Možda ne želim Keva, ali ne želim ni ga druga ima. Provjeravam njegov telefon kao i Facebook. On se kune da je vjeran, ali mu više ne vjerujem. Posljednjih mjeseci sam postala dobar detektiv – kaže sumnjičava Haley.

Iako dosad nije našla nikakav dokaz prevare, ona se odbija pomiriti s mužem s kojim je već 15 godina.

– Iako nismo razvedeni, nismo zajedno. Nema ljubljenja, se*sa niti išta slično, mada Kev pokušava. Uvuče se u moju sobu govoreći da ga od kauča bole leđa i da mora spavati u krevetu. Neku večer me pokušao pomilovati, a ja sam ga ošamarila.

U februaru 2013. godine planirali su obnoviti svoje bračne zavjete.

– Mjesec dana prije velikog dana sam bila za računarom i primijetila sam da je Kev ostao ulogovan na Facebook. Kliknula sam na Inbox i vidjela da ima poruku od naše komšinice. Pisalo je “Jesi li joj rekao?”. Srce mi je počelo lupati.

– Ostatak poruke je bio bezopasan, pa sam odlučila vjerovati Kevu. Međutim, samo nekoliko dana nakon velikog dana, čula sam glasine o njih dvoje.

– Pitala sam Keva, ali je on sve porekao. Meni je mirisalo na preljub.

Tada je počela sumnjati i odlučila mu uskratiti se*s. Kaže da je vjerovala ljudima koji su joj rekli da je muž vara.

– Godine su prolazile, a ja sam držala svoju riječ. Spavali smo na suprotnim stranama kreveta, apsolutno bez dodira. Kev je bio toliko očajan da je sugerirao da će otići u emisiju Jeremyja Kyla, na detektor laži.

– Nekoliko dana kasnije provjerila sam njegov Facebook i pronašla hrpu poruka od druge žene. Bila je zabrinuta zbog emisije i detektora laži.

– Bila sam zgrožena. Otišla sam do te komšinice, ali je ona tvrdila da joj je neko hakirao Facebook profil.

Ipak, u emisiji je otkriveno da je Kev varao svoju suprugu baš sa komšinicom.

– Prvo je tvrdio da su rezultati namješteni, ali je kasnije te noći sve priznao. Rekao je da je trajalo samo pet minuta, ali to meni nije važno. Jednom preljubnik, uvijek preljubnik. Nisam ga izbacila zbog djece, ali sam ga preselila u dnevnu sobu.

Ona ga sada prati, bilježi koliko dugo se zadržava vani i šta bi mogao uraditi za to vrijeme.

– Možda je to ljubomora, a možda samo želim da pati. Ne znam šta ću uraditi ako me uvjeri da je iskren. Zasad sam sretna sama, ne vidim muškarca u mojoj budućnosti – zaključuje Haley.

– Volim Haley više od svega, nijedna druga žena se ne može porediti s njom. Ona i djeca su moj život. Još živim u kući, znači da još ima ljubavi. Činjenica da me provjerava znači da je i njoj stalo – kaže Kev.

Izvor: doznajemo.com

Najčitanije na portalu