Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Aleksandra poručila: Za Gileta bih uradila sve!

Kada se pojavila u muzičkom takmičenju `Zvezde Granda` Aleksandra Prijović se izdvojila zbog svojih godina, ali i po tome što upravo tako mlada može parirati kolegama sa mnogo dužim stažom.

Njene vokalne sposobnosti tokom takmičenja oduševljavale su široki auditorijum i žiri. Da Aleksandra posjeduje zaista veliki talenat za muziku govori i činjenica kako je dobila pohvale od najvećih muzičkih zvijezda: Šabana Šaulića, Ane Bekute, Cece, Zorice Brunclik, te drugih.


Njeni `YouTube` snimci na kojima uživo izvodi numeru broje hiljade pregleda, a sjajno izvođenje njenih pjesama mnogima ``natjera`` suze na oči, kao što je to bio slučaj sa Šaulićem.

U žiži javnosti se našla i zbog priča kako je u vezi sa Amarom Jašarspahićem Giletom. U intervjuu za ekskluziva.ba portal ona otkriva da je upravo Gile njen najbolji drug.

- Što se tiče ženskog dijela tvoje grupe `Zvezda Granda`, ti si se posebno izdvojila. Da li je tvoj put ka uspjehu koji si do sada ostvarila bio težak?

Nije, neko se muči godinama pa ne postigne ništa. Ja jesam uspjela mnogo za ove dvije godine, ali smatram da moj uspjeh tek dolazi.

- Postoji li nešto da ti je najteže palo do sada kroz cijelo ovo takmičenje `Zvezda Granda`?

Najteže mi je bilo iščekivanje da li ću ući u finale.

- Zanimljivo je da si ti jedna od rijetkih pjevačica iz tvoje ekipe koja je dobila baš mnogo pohvala od  velikih zvijezda. Čije su ti pohvale najdraže i ima li neka čiju bi posebno izdvojila?

Najveće i najdraže pohvale do sada su bile od mojih muzičkih uzora: Šabana Šaulića, Snežane Đurišić, Ane Bekute, Cece, Zorice Brunclik. Jednom prilikom mi je Snežana Đurišić rekla da sam pjevačica koja može stati sa svima njima uz rame, to je za mene bio veliki kompliment.

- Dotakli smo se teme pohvala od priznatih estradnih umjetnika, a jedan od njih je i Šaban Šaulić, kojem si svojom izvedbom jedne numere "natjerala" suze na oči. To mora da ti prija, a na snimku su ipak svi prokomentarisali Šabanovu psovku. Šta imaš reći povodom toga?

Svako normalan to nije shvatio pogrešno. On je čovjek koji mene doživljava kao svoje dijete. Svi gledaju nešto negativno i to komentarišu, ali to je narod.

- Pored Darka Lazića, Andreane Čekić, Rade Manojlović najtraženija si na svadbama. Da li je istina da se tu najviše zaradi novca i da li se i ti možeš pohvaliti hiljadama eura kao tvoje kolege, koje su to svojevremeno izjavljivale?

Ne želim se hvaliti honorarima. Meni je to neukusno. Ljudi trebaju znati da kada se spomene neka velika cifra da to nije iznos koji će u koferima pjevač odnijeti kući. To se dijeli i na sve muzičare i riječ je o daleko skromnijim ciframa nego što se narodu to predstavlja.

- Ko su ti najbolji drugari što se tiče `Zvezda Granda`?

Moj najbolji drug je Amar. On je jedna dobra i neiskvarena osoba i za njega bih uradila sve.

- Nakon tvoje pjesme, zatim duetske s Amarom, može li publika očekivati nešto novo od tebe i kada?

Još tražim pjesmu po svojoj mjeri. Ne želim da snimim pjesmu čisto eto da imam jednu više, već želim da se to prvenstveno i meni svidi, a onda će vjerovatno i publici.

- Kako si zadovoljna reakcijama na duetsku pjesmu `Ma pusti ponos` koju izvodiš s Amarom?

Pregledi na "Youtube" govore da je pjesma izazvala interesovanje kod publike, jer je za svega dva dana zabilježeno 50.000 pregleda. Dobijamo komentare mnogih kojima se pjesma sviđa, a nešto manje je onih koji misle da smo pogriješili što smo snimili duet. U svakom slučaju, ja sam ponosna na pjesmu.

- Dosta se polemiše, no odgovora ni od tebe, ni od Gileta, pa evo sjajna prilika da konačno doznamo svi, da li ste ti i on u vezi?

Ne, mi smo drugovi i ja sam to rekla već nekoliko puta u emisijama.

- Šta je prava istina o vašoj vezi, jer se baš dosta pisalo, nagađalo. Prema saznanjima medija tu je bilo više pomirenja i raskida?

Piše se svašta, da me zaboli glava kada pročitam.

- Kada si ti u pitanju toliko si izvrsna pjevačica da gotovo ne nailaziš na negativne komentare, no koji te najviše pogađaju?

Nemam baš vremena da čitam komentare. Neko voli kako pjevam, neko ne, svako ima pravo na svoje mišljenje i ja to poštujem.

- Evo za kraj otkrij da li te bh. publika uskoro može vidjeti u nekom gradu?

Nikada ne znam unaprijed kada gdje pjevam, jer to menadžeri ugovaraju. Kada saznam da sam u Bosni to ću objaviti na svom profilu na Facebook-u.

Izvor: ekskluziva.ba/Elvedin R.

Najčitanije na portalu