Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Zaljubila se u monstruma: Bila spremna za udaju, a onda je njegovo ime ukucala u Google...

Kada je Holly Thorogood upoznala šarmantnog i zabavnog Martina Hazea u baru njenih roditelja, pomislila je da je našla ljubav svog života.

- Bio je drag i brižan, bez ijedne mane. I moji su ga prijatelji zavoljeli.

Ali, kako je Holly doznala, njen momak skriva mračnu tajnu. Martin je zapravo osuđivani seksualni prijestupnik koji je bio osuđen na šest godina zatvora 2006. godine zbog ometanja posjeda s namjerom da siluje staricu u njenom domu, prenosi Doznajemo.com.


I Hoyle, što je njegovo pravo prezime, tri puta je bio u zatvoru zbog korištenja lažnog imena, što je posebno zabranjeno registrovanim seksualnim prijestupnicima nakon izlaska iz zatvora.

Njegov pravi identitet izašao je na vidjelo u martu, godinu dana od početka njihove veze, kada je Martinova sestra dodala Holly kao prijateljicu na Facebooku.

Njeno prezime Hoyle bilo je drugačije od Martinovog. Kada mu je to Holly spomenula on je rekao da on i sestra imaju različite očeve – a to nije prije spominjao iako su već godinu dana bili zajedno.

- Nije gledao u mene kad sam ga pitala o tome.

U njoj se probudila sumnja, pa je u Google upisala Martin Hoyle.

Ništa je nije moglo pripremiti za ono što je našla. Kada je upisala njegovo ime u tražilicu, prva stvar koju je vidjela je upozorenje da osobu koju voli traži policija.

Holly je doznala da je muškarac s kojim je željela zasnovati porodicu zapravo opasan seksualni prijestupnik.

Martin Hoyle je osuđen na šest godina nakon što je iz zasjede napao 74-godišnju ženu koja je bila pod tušem, a koja je bila prisliljena da pobjegne gola.

Također, bio je osumnjičen za silovanje 73-godišnjakinje, ali je nakon žalbe presuda ukinuta.

- Nisam htjela da vjerujem. Čovjek kojeg sam voljela je čudovište. Muka mi je kad pomislim da sam bila intimna s njim. To nije bila avantura, planirala sam provesti ostatak života s njim.

Holly je odmah pozvala policiju, a u maju je Hoyle otišao u zatvor četvrti put zbog korištenja lažnog identiteta.

Izvor: doznajemo.com

Najčitanije na portalu