Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Eldin Huseinbegović u društvu supruge plijenio veliku pažnju!

Eldin Huseinbegović privodi kraju snimanje nove pjesme pod nazivom ``Oko moje`` za koju je radio tekst i muziku, a kako je nedavno rekao riječ je o nešto veselijoj kompoziciji, ali naravno da kao dosadašnje numere i ova šalje posebnu poruku.

Iako ne praktikuje da nastupa za Novu godinu, Eldin će 2014. dočekati u Dubaiju. Vrlo rijetko  prisustvuje raznoraznim dešavanjima, no nije mogao odbiti poziv Hanke Paldum da se pojavi na promociji njenog novog albuma `Što svaka žena sanja`, koja je upriličena 25. novembra u Sarajevu.


Eldin je pri samom dolasku privukao dosta pažnje, naročito što je bio u društvu prelijepe supruge Suzane, a nisu izostali pozitivni komentari na račun toga kako su lijep par. Podsjećamo, Huseinbegović je nedavno u Hayatovoj emisiji `Veče s Igorom` rekao:

- Suzana je moje životno olakšanje i životna sreća. Suzana je moj život, neko ko je mene podigao s dna i zbog koga sam jako sretan. Danas nije problem kada se pjevač drogira, pije, svake noći mijenja djevojke, već neko kome je život pružio pravo na sreću. Biću sretan koliko god hoću, koliko god to nekome smetalo.

Izvor: ekskluziva.ba

Najčitanije na portalu