Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

POZNAVALA UBIJENE: Ceca Ražnjatović povezana sa ubistvima?!

Pjevačica Svetlana Ražnatović tokom kratkog svjedočenja izjavila je da ne zna ništa o ubistvima koja se “zemunskom klanu” stavljaju na teret, ali da poznaje Luku Bojovića, izvještava Telegraf.rs.

- Iznenađena sam što sam pozvana za svjedoka, jer nemam nikakva saznanja o tim događajima. Luku Bojovića upoznala sam prije 20 godina, kada i mog pokojnog supruga, znam ga kao gardistu. Željko je bio dobar sa njegovim ocem – rekla je Ceca.


Ona je objasnila i da je pokojnog Jorgu, za čije se ubistvo terete “zemunci”, poznavala samo iz viđenja, kao i da nikakve veze sa transferom fudbalera Nikole Lazetića on nije imao.

Podsjetimo, tokom svjedočenja, ove navode iznijela je tadašnja Jorgina djevojka, inače supruga svjedoka saradnika Ljubiše Buhe, Ivana Buha.

- Te tvrdnje su apsolutne laži svjedoka – rekla je Ceca. Pjevačica je odbacila i navode Buhe da se na njen telefon, zbog navodnog duga od transfera Jorgi, kada je on zvao, javljao Bojović.

- Po riječima tog svjedoka, ispade da se cijeli grad javljao na moj broj. Apsolutna neistina – rekla je pjevačica.

Na pitanje da li sumnja da je Jorga bio umiješan u ubistvo njenog muža, ona je odgovorila da o tome ne zna ništa.

Prije poznate pjevačice, duže od dva sata pred sudskim većem je svjedočila Ana Simić, udovica Cvetka Simića, kuma Luke Bojovića. Ona je tokom detaljnog izlaganja optužila Kalinića za smrt supruga.

Ana Simić, koja je tokom svjedočenja povremeno plakala, priznala je da je bila u ljubavnoj vezi sa Sretkom Kalinićem dok joj je muž bio živ.

- Nisam znala ko je on, poznavala sam ga kao Borisa. Upropastio je moj i život moje porodice. Ja mislim da je ovaj čovjek ubio mog supruga – rekla je ona.

Kalinić je, međutim, njene navode ocijenio kao gnusne laži.

Izvor: telegraf.rs

Najčitanije na portalu