Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Ajša otkriva: Najviše sam se bojala komentara Bosanca!

Nakon što je prikazana emisija `Zvezda Granda` u kojoj je svoj talenat pokazala i 13-godišnja Ajša Kapetanović iz Sarajeva, koja se posebno dopala Aci Lukasu i Zorici Brunclik, svi komentari su bili pozitivni. Ajša se uspjela izboriti za naredni krug takmičenja, koji bi se trebao snimati sredinom januara.

Ipak, s obzirom da je imala zapažen nastup i da je odlično startala u ovom takmičenju, već su krenuli komentari kako će Ajša zbog `Zvezda Granda` napustiti školu. Ekipa portala ekskluziva.ba provela je jedan dan sa Ajšom na Bjelašnici, a tada nam je otkrila kako nema govora o tome da napušta školu.


- Vrlo malo je negativnih komentara, a najviše mi smetaju oni koji se odnose na to da ću zbog ovog takmičenja zapostaviti školu. Uz punu podršku i razumijevanje nastavnika i uprave škole uspijevam uskladiti sve svoje obaveze.

Ajša je na planinsku ljepoticu povela i svoga psa koji se zove Laki, a kako kaže slobodno vrijeme koristi za druženje sa svojim prijateljima, slušajući muziku, te naravno vježba nove pjesme. U razgovoru za ekskluziva.ba portal mlada `Zvezda Granda` otkriva kako nema potrebe da u starijim kolegama gleda konkurenciju.

- Zadovoljna sam sa ovim što sam postigla, a od starijih kolega mogu samo još više naučiti.
Sa mnogo njih već sam ostvarila kontakt, a između ostalih naročito su mi se dopali Almir Delić i Mustafa Omerika s kojim sam se lično i upoznala.

Kao većina kandidata, Ajša se najviše bojala komentara i stručnog suda Dragana Stojkovića Bosanca.

- Najviše sam se bojala Dragana Stojkovića Bosanca, a komentar Ace Lukasa me jako obradovao s obzirom da je u više navrata bio oštar prema nekim kandidatima. Nadam se da ću idući put ispuniti njihova očekivanja, a ipak svi su mi podjednako dragi.

Izvor: ekskluziva.ba

Najčitanije na portalu