Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

DAVNE 1982. GODINE ON NIJE DOŠAO NA SASTANAK S NJOM: Evo šta se desilo 30 godina kasnije…

Upoznali su se na odmoru 1982. godine, ona je tada imala 17, a on 19 godina. Dogovorili su susret u svom gradu, na autobuskoj stanici. Ona ga je čekala dva sata, ali on se nije pojavio . Bila je očajna … A on nije imao njen broj telefona ni adresu…

Mandy Ashforth (48) i Barrie Moat (50) iz Rotherhama upoznali su se na odmoru u Bridlingtonu i bili su nerazdvojni sve dok je sedam dana kasnije tada 19-godišnje Barrie nije iznevjerio, odnosno nije došao na sastanak i ostavio je Mandy samu na autobuskoj stanici. Nije imao njen broj telefona ni adresu, pa je nije mogao kontaktirati.


Mandy je upoznala Barrie davne 1982. godine, a tada je imala 17 godina.

- Proveli smo sve naše vrijeme zajedno i na kraju odmora smo se dogovorili da se vidimo sljedeće nedjelje. Došla sam na autobusku stanicu gdje smo dogovorili susret i čekala dva sata. Ali on se nije pojavio, bila sam očajna.

- Godinama sam Barrija tražila na različitim mjestima, ali nikad ga nisam našla. Uvijek je bio u mojim mislima.

Mandy je provela 30 godina tražeći Barrija, a konačno ga je uspjela naći na Facebooku. Međutim, kad je prihvatio njen zahtjev za prijateljstvo mislio je da ona zainteresovana za njegov posao.

- Nemam pojma zašto se nisam pojavio na tom sastanku, stvarno se ne mogu sjetiti.Napravio sam profil na Facebooku samo da bih promovirao svoj posao, popravku ribolovnog pribora, i nikad nisam prihvatao zahtjeve osim ako nemaju neke veze s ribolovom.

- Iz nekog razloga pomislio sam da ona ima veze s ribolovom, pa sam prihvatio njen zahtjev, a ona mi je poslala poruku. Stvari su brzo došle na svoje mjesto i mi smo odlučili da želimo biti zajedno.

-Bilo je predobro da bi bilo istinito. Oboje smo znali da smo našli pravu osobu. Volio bih da sam to znao prije 30 godina.

Mandy je bila presretna i nije mogla vjerovati kad je konačno pronašla Barrija.

Počeli smo slati SMS poruke svakodnevno, veza između nas postala je sve veća, a ljubav jača.

Barrie je zaprosio Mandy 18 mjeseci nakon ponovnog susreta, i sad se par veseli vjenčanju.

Mandy koja ima petero djece iz prošlog braka kaže da čim je vidjela Barrija, znala je da će joj se snovi ispuniti.

- Naša priča pokazuje da nikad nije kasno da pronađete ljubav.

Izvor: doznajemo.com

Najčitanije na portalu