Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

HAOS // Filip: Stanija, reci šta smo radili u stanu!

Filip Panajotović je gledao gostovanje Stanije Dobrojević na jednoj televiziji i riješio da joj odgovori na Tviteru. Maneken je optužio starletu da laže.

Stanija Dobrojević gostovala je kod Marije Lazić u emisiji i tom prilikom potvrdila da je raskinula sa Filipom, kao i da ju je maneken razočarao svojim postupcima. Starleta je rekla da je on prekršio dogovor, iako su se dogovorili da ne pričaju o raskidu. ``Postoji dosta razloga za raskid. On je rekao sve što je htio, a ne bih da iznosim sad razlog zbog čega``, rekla je Stanija.


Međutim, Panajotović smatra da ništa od izrečenog nije istina, pa se tim povodom oglasio na Tviteru. ``Kakve laži, ja ne vjerujem...Šta priča, majke mi...``, napisao je maneken.

Kasnije je čak i postavio pitanje na zvaničnoj stranici emisije. ``Bolje reci šta je bilo kad sam ušao u stan! Sramota!``, napisao je Filip na Tviteru. Naime, manenen je prije nekoliko dana napisao da čeka Staniju ispred vrata, a ona da će pozvati paparace da ga fotografišu.

Na sve ovo, Stanija je poručila bivšem partneru da se uozbilji. ``Filipe, uozbilji se, majke ti``, rekla je i dodala ``Zbog toga me je i razočarao što sve iznosi u javnost. Želim dostojanstveno da izađem iz ove veze... Želio je raskid da bi gradio svoje ime i prezime. Evo, sad mu je prilika. Nije mi lako, molim vas da me razumijete``, zamolila je Stanija.

Izvor: Kurir

Najčitanije na portalu