Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Najpoželjniji neženja: George Clooney otkrio zašto se nije oženio i koji je njegov tip žena

Holivudski glumac George Clooney je otkrio u intervju za W magazin svoje razloge zbog kojih još uvek nije stao na 'ludi kamen'.

Pošto je nedavno raskinuo vezu sa Stacy Keibler, novinari su ga upitali zbog čega se nije oženio, a on je na to odgovorio:


"Još nisam našao ljubav mog života."

Upitan o tome ko je najljepša žena, Clooney je rekao da su po njemu to bile Audrey Hepburn i Grace Kelly.

"Kada sam bio dijete, bio sam zaljubljen u Audrey Hepburn. Gledao sam film "Praznik u Rimu" kada sam imao 11 godina i mislio sam da je ona najelegantnija osoba koju sam ikada vidio. I ludo sam se zaljubio u nju. Oduvijek sam volio i Grace Kelly. Kada je izašla iz vode u filmu "Drž'te lopova", pomislio sam da je ona najljepša žena koju sam ikada vidio", rekao je Clooney.

Najpoželjniji neženja na svijetu se požalio da mu tokom snimanja najviše nedostaju prijatelji i porodica i da je zbog toga veoma depresivan.


Najčitanije na portalu