Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

NEĆETE VJEROVATI: Šta je Sulejmanu žena rekla kada je kretao u Srbiju?!

- Moja supruga Berguzar zna da su Srpkinje mnogo lijepe i jedva me je pustila da izađem iz kuće. Zato nisam došao na vrijeme - šalio se Halit Ergenč na žurci nakon što je sa tri sata zakašnjenja stigao na otvaranje TV Nove.

Njegovom dolasku prethodila je prava drama na letu Istanbul - Beograd, jer je otpao točak s aviona kojim je putovao. Uprkos tome, na aerodromu se pojavio nasmijan i bezbrižan.
Šta je Sulejmanu žena rekla kada je kretao u Srbiju?!


- Lijepo mi je svaki put kada dođem kod vas i drago mi je što je serija popularna. Srbi su divni domaćini i volio bih da dođem opet, ali sa manje poslovnih obaveza - rekao je junak turske sapunice koji je tokom 24 sata boravka vidio samo aerodrom, hotel i prostorije TV Nove.

U planu je bilo da tokom dana obiđe Kalemegdan, ali je odustao zbog hladnog vremena, samo je prije odlaska nekoliko minuta prošetao Knez Mihailovom.

Kako „Blic“ saznaje, glumac je pio samo nehlađenu vodu, a obroke su mu nosili u sobu i zaključili su da jede kao ptičica.

- Iznenađen je reakcijama ljudi i ni sam ne može vjerovati koliko je ovdje popularan! - kaže naš izvor.

Izvor: Blic.rs

Najčitanije na portalu