Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

POSRAMILA SE I ZAPREPASTILA KAD JE VIDJELA SVOJU FOTOGRAFIJU: A onda je smršala 76 kilograma! - FOTO

Jedna žena izgubila je više od pola svoje tjelesne težine nakon što je vidjela svoje fotografije sa božićne zabave prošle godine.

Carol Bryant (42) bila je užasnuta kad je vidjela svojih 133 kilograma na fotografiji. Ona je obećala da će do sljedećih praznika smršati i napraviti svoju božićnu zabavu.


- Bila sam posramljena kad se fotografija pojavila na Facebooku. Nisam se odmah ni prepoznala, izgledala sam kao božićni puding.

Odlučila je promijeniti svoje navike, pa je u januaru 2013. godine pokušala sa zamjenskom prehranom, odnosno unosila je samo 500 kalorija dnevno.

- Znala sam da moram nešto učiniti sa svojom debljinom. Bila sam ogromna i strahovala sam od srčanog udara. Da ne spominjem kako sam užasno izgledala na fotografijama sa vitkim prijateljima. Bila sam toliko ljubomorna na modernu odjeću koju su nosili, dok sam ja nosila široke majice i hlače.

Nakon što se držala plana cijelu godinu, Carol je smršala 76 kilograma.

- Ove godine se neću skrivati na božićnoj zabavi. Već sam izabrala raskošnu, svjetlucavu haljinu da pokažem svoju novu figuru. Osjećam se nevjerovatno.

Carol se oduvijek borila s viškom kilograma, a kada je 2007. godine rodila kćer Lois nagomilala je još više kilograma.

Napustila je posao kako bi se brinula o djetetu, ali je dane provodila na kauču uživajući u masnoj hrani, čokoladama i grickalicama. Zato i ne čudi da je došla do 133 kg.

- Odvratno je kolika sam bila, nisam bila nikakav uzor za moju djevojčicu. Stalno sam bila gladna i stalno sam jela bez razmišljanja. Mislim da je to ovisnost.

Kada je otpočela dijetu, kilogrami su samo letjeli. Kaže da je to bio nevjerovatan osjećaj i to ju je grabrilo da mrša dalje.

Izvor: doznajemo.com

Najčitanije na portalu