Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

SKANDALOZNO: Srbijanski pjevač napao voditelja! - VIDEO

Mladi pjevač Petar Knežević pristao je da u jednoj emisiji progovori o prijateljstvu sa Bakijem B3 i tome da je on izigrao njegovo povjerenje i ispao nefer, jer se udvarao njegovoj djevojci.

``Primijetio sam već neko vrijeme da Baki često zove moju djevojku, piše joj poruke, a ona je na sve to odmahivala rukom, govorila da nisam normalan, umišljam``, kaže Petar Knežević, koji je pristao da u emisiji iznese sve što zna i konačno završi sa lažnim prijateljstvom sa Bakijem B3.
Na snimanju su se, sada već bivši prijatelji vrijeđali, umalo da se potuku, a vrhunac je nastao kad je produkcija emisije uvela djevojku mladog pjevača Petra Kneževića, koja je sve potvrdila.

Voditelj emisije ``Luda kuća``, Dejan Stanković, vješto je iskoristio pojavljivanje djevojke da provocira Bakija, poslije čega je ovaj nasrnuo na voditelja i izgurao ga u hodnik.

``Navikao sam da u emisiji mnogi u meni nalaze krivca za svoje probleme, ali niko do sada nije toliko nasrnuo na mene``, kaže Dejan Stanković.

``Baki me je uhvatio za vrat, uplašio sam se da će me udaviti. Da nije reagovalo obezbjeđenje, ne znam šta bi bilo``.

Kako ga nije sramota svega što radi i što su mu djevojke godišta, gotovo kao njegova kćerka. Najgore je u cijeloj priči prošao Petar Knežević, koji je ostao i bez druga i bez djevojke, a šta se još dešavalo na snimanju emisiji “Luda kuća”, vidjeće gledaoci Hepi televizije u četvrtak, u 22.30.



Izvor: Kurir

Najčitanije na portalu