Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Farma se završila, a drama u njenom životu tek počela!

Bivši učesnik “Farme” Aleksandar Marinković Japa definitivno je odlučio da Jeleni Jovanović oduzme ulogu u seriji “Savršen dan”! Kako saznaje “Alo!”, uloga je pripala studentkinji glume Milici Marjanović Mimi, koja se sa Japom nedavno pojavila na žurki farmera.


- Jelena me je streljala pogledom, ne znam zašto... Djevojku ne poznajem, to što sam došla sa Japom ne znači da smo u vezi, mi smo samo dobri prijatelji i saradnici. Dobila sam Jeleninu ulogu i mislim da ću se odlično snaći. Već smo imali probe i cijela ekipa je zadovoljna mojom glumom, a i bolja sam riba od Jelene Jovanović - samouvjerena je Mimi.

Kako saznajemo, osim Mimi, ulogu u ovoj seriji dobio je i Marko Vukotić!

Izvor: Alo.rs

Najčitanije na portalu