Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

NOVI SKANDAL SA IZMJEŠTANJEM NAPUŠTENIH PASA IZ BiH: Životinje izgladnjavane do smrti zbog novca iz Njemačke?!

Novi skandal u krugu zaštitnika životinja! Prenosimo pismo naše čitateljke koja nam je dostavila i svu dokumentaciju o slučaju. Odlučili smo objaviti inicijale uključenih, a puna imena osoba koja se spominju u tekstu poznata su redakciji

- Vašu adresu sam dobila od jedne prijateljice i javljavam se u nadi da ćete biti zainteresovani za moju priču.


Radi se o tome da sam prije nekih pola godine preko Facebooka stupila u kontakt sa ljudima koji se bave zaštitom i spašavanjem pasa lutalica u Sarajevu. Nakon nekog vremena odlučila sam da udomim jednog psa, i našla u Njemačkoj dom za još dva psa.

Dva su trebala već u decembru da dođu u Njemačku, ali veterinar u Azilu Gradiška ih je vratio nazad u Sarajevo jer nisu bili spremni da putuju zbog iscrpljenosti i put je odgođen za 25.01.2014. godine.

Sve do 25.01. je bilo u redu, ja sam dobila informacije da su psi spremni, da kreću iz Azila Gradiška. To jutro 25.01. umjesto da mi jave gdje trebam da pokupim pse, javili su mi da su mrtvi i da nikada nisu došli u Azil.

Za ovo sve je okrivljen gospodin A.S., koji se već duže vrijeme navodno bavi spašavanjem napuštenih pasa i vrši transport u Njemačku, Švicarsku itd… Psi su njemu predani početkom januara, i novac za trasnsport i trebao je da ih odveze u Gradišku, ali psi nikada nisu tamo odvezeni.

Leševi su u jučer odneseni na Veterinarski fakultet u Sarajevu na obdukciju, i patološki nalazi su potvrdili da su psi umrli od gladi, prazna crijeva, tijelo počelo samo da jede sebe. To je ukratko, ja imam dokaze za sve što sam vam napisala.

Ja vas zaista molim da ovo bude objavljeno, taj gospodin je pustio dva psa da umru od gladi koji su mogli imati predivnu budućnost, živjela sam zadnja 3 mjeseca samo da napokon dođu, da budu spašeni.

Izvor: doznajemo.com

Najčitanije na portalu