Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

PREDIVNA LJUBAVNA PRIČA SA TUŽNIM KRAJEM: Iako smrtno bolestan, želio je usrećiti ljubav svog života…

Mladić je zaprosio djevojku kada su mu rekli da mu je ostalo još samo šest mjeseci života – a onda je ostatak života proveo pokušavajuči ostvariti snove svoje mladenke.

Chris Price (26) obećao je sve Ceri (29), ljubavi svog života, nakon što mu je otkriven rak u terminalnoj fazi. Paru su na vjenčanju počasni gosti bili Cerino četvero djece.


Chris je nju i njenu djecu Halle (9) i trojke Evana, Morgan i Geogiu (6) odveo u pariški Disneyland. Nakon nekoliko sedmica kod kuće, odveo je Ceri u New York, u šoping i razgledanje grada. Potrošio je 500 funti na čizme Louboutin, a 900 funti na Mulberry torbicu koju je Ceri uvijek htjela.

Već su bili rezervisali Las Vegas za njen rođendan, ali vrijeme je isteklo. Chris je umro u januaru u Cerinom naručju.

- Svoje posljednje dane je iskoristio da me usreći. Toliko toga smo napravili u posljednjih šest mjeseci. Bio je tako pozitivan, nikad nije govorio o smrti, samo je htio da vidi mene i djecu sretne – priča Ceri.

Kaže da je volio iznenaditi nju i njenu djecu.

- Put u Disneyland je nešto što smo planirali u budućnosti, ali kad je Chris doznao da mu nije ostalo mnogo, rezervisao je putovanje. Nakon toga mi je rekao da idemo na izlet u Dublin, ali na putu do aerodroma je priznao da idemo u New York. Imali smo najčarobnije trenutke, sačuvat ću naše uspomene zauvijek. Znao je da su za mene čizme Louboutin imaginarne, preskupe, i da ih ne mogu priuštiti, pa ih je kupio za mene i još skuplju torbu.

Poznavali su se još kao tinejdžeri, a uselili zajedno u januaru 2012. godine kad je procvala njihova romansa.

Bio je zdrav i u formi, ljekaru nije išao deset godina. No sve je počelo s grčevima u stomaku, da bi u aprilu otkrili da ima rak jednjaka.

Podvrgnut je osmosatnoj operaciji, a ljekari su mu morali odstraniti dio želuca jer se rak proširio.

U aprilu 2013. godine ljekari su otkrili da se rak proširio na jetru i pluća.

Rečeno mu je da nema lijeka, ali da kemoterapija može produžiti njegov život. Umro je u januaru 2014. godine.

- Da ga je moja ljubav mogla spasiti, on bi živio zauvijek – kaže Ceri.

- Njegova bolest ga je natjerala da živi potpuno, a i mene je učio da radim isto. Umro je u mom naručju i osjetila sam njegov posljednji dah. Moje srce je slomljeno, još uvijek mirišem njegov losion poslije brijanja i nosim njegovu odjeću kako bih osjetila njegovu blizinu. Volio me je i prihvatio moju djecu kao da su njegova. I oni su ga jako voljeli.

- Ne žalim, prihvatili smo da će se to dogoditi, a uživali smo u svakom trenutku zajedno. Na njegovom ukopu svirala je njegova omiljena pjesma “Show Me Love”.

- A to je baš radio, uvijek pokazivao ljubav. Nedostaje mi svakog dana u svakom trenutku.

Izvor: doznajemo.com

Najčitanije na portalu