Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

DA LI JE MOGUĆE: Evo šta se zaista dogodilo sa silikonskom kraljicom...

Jučer je na profilu "silikonske kraljice" Tijane Đuričuć osvanula vijest da je imala saobraćajnu nezgodu i da je u teškom stanju, tačnije njen izvijesni prijatelj Nenad je na njenom profilu napisao da je imala udes negdje na autoputu.

Pokušavali smo na sve načine da saznamo da li je ova informacija tačna ili lažna, međutim, ni Tijana ni njena porodica se nisu javljali na telefone.


Starleta se napokon oglasila na svom profilu i objasnila o čemu se zapravo radilo.

- Živa sam, zdrava sam. Jučer mi je telefon ukraden i sa mog broja su slate poruke mojim prijateljima, pa je neko iskoristio priliku i napravio mi po ko zna koji put haos privatno i u novinama - napisala je Tijana.

Izvor: Puls

Najčitanije na portalu