Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

BOLESNI MLADIĆ TVRDI: “Ljudi ne vjeruju da je ova ljepotica moja djevojka, a osvojio sam je ovako…”

Mladi autor koji boluje od spinalne mišićne atrofije kaže da ljudi uvijek pretpostavljaju da je njegova lijepa djevojka zapravo njegova medicinska sestra.

No, kolumnist i bloger Shane Burcaw (22) je zbog toga depresivan, pa je napisao i knjigu o tome. On koristi invalidska kolica još od treće godine, jer pati od genetskog poremećaja koji uzorkuje da nervne ćelije odgovorne za kontrolu mišića propadaju.


Ali, on kaže da ga to ne sprječava da ima sretan i zdrav odnos s Annom Reinalda, mada je to strancima teško prihvatiti.

– Nedavno sam izašao sa mojom lijepom djevojkom Annom, kad joj je prišao stranac i pitao je li ona moja sestra – napisao je Shane na svom blogu.

– Nije njegovo pitanje strašno, ali kada vidite dvoje ljudi koji jedu zajedno i koji se dobro provode, vjerovatno ćete pretpostaviti da su u vezi. Međutim, to očito nije pretpostavka kada u tu sliku ubacite i invalidska kolica. Nekoliko puta pitali su moju djevojku je li ona moja medicinska sestra. Jedan muškarac je pitao je li ona moja njegovateljica. Mi smo navikli na ova bizarna pitanja i često se šalimo na račun njihovog neznanja.

Ponekad Anna kaže da je Shane njen tata, a Shane kaže da je platio djevojci da mu bude prijateljica.

Prije nego što je upoznao Annu, i Shane je vjerovao da neće moći naći takvu djevojku.

– Mislio sam da nisam dostojan takvog tipa ljubavi jer sam mislio da će moja fizička ograničenja spriječiti djevojke da izlaze sa mnom. Nisam u mogućnosti doći po nju autom, ne mogu je zagrliti niti lijepo držati za ruku. Sve je izgledalo beznadežno tokom srednjoškolskih dana.

– Ne, ne mogu planinariti s njom, ali je mogu nasmijati. Tako smo pronašli i druge aktivnosti kojima se možemo baviti zajedno.

Tokom svoje veze naučio je djevojku kako da ga ‘održi na životu’.

– Učio sam je kako da mi iščetka zube a da me ne uguši ili kako da me obrije, a da mi ne prereže žilu kucavicu. Ona stvarno zaslužuje nagradu jer je podnosila moja neumoljiva zadirkivanja. Zato se zbunimo kad stranci pomisle da ona nije moja djevojka, jer nama je od početka sve ovo normalno. Zabavno je i lijepo i nikada nismo pomislili da naš odnos nije normalan.

Izvor: doznajemo.com

Najčitanije na portalu