Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

NADZORNA KAMERA SNIMILA SVAKI DETALJ: Pogledajte kako se vlasnik mjenjačnice obračunao s pljačkašem VIDEO

Muškarac sa fantomkom na glavi sinoć oko 18.00 časova uletio je mjenjačnicu “Finex” u Knjaževcu, zaprijetio dvijema zaposlenicama i počeo novac trpati u kesu. Međutim, preko kamere za nadzor, vlasnik mjenjačnice Rusomir Svetozarević vidio je šta se dešava i pljačkašu poremetio planove.

- Sasvim slučajno sam bio u kancelariji i tog momenta sam bacio pogled na monitor. Vidio sam kako čovjek sa fantomkom upada u mjenjačnicu i trpa pare u neku kesu. Mogao sam samo da što pre siđem dolje i pokušam da ga sprečim. Tako sam i uradio, sišao sam dolje, a on je video mene da ulazim. Mislio je da sam stranka, rekao mi da se ne miješam. Vidio sam da ima nekakvu palicu. Plašio sam se da možda nema nož. Podigao sam stolicu i udario sam ga. Ne znam odakle mi ta snaga. Uhvatio sam ga za glavu, savladao i oborio. Poslije toga su došli policajci i uhapsili ga – kaže Rusomir Svetozarević za knjazevacinfo.rs.
U trenutku pljačke u mjenjačnici su bile dvije radnice, koje su Rusomiru bile glavna motivacija da odreaguje kako je odreagovao.
– Jedino sam imao želju da ga spriječim da ne povredi ove djevojke dolje. Pare uopšte nisu bitne. U momentu kada sam krenuo odavde jedino sam htio da spriječim to da se ne desi – dodaje Rusomir Svetozarević.
(Doznajemo.com/Knjazevacinfo.rs)

Najčitanije na portalu