Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Nakon 30 godina pronašla majku i doznala užasnu istinu; MAMA JU JE RODILA NAKON ODNOSA NASILU SA PORODIČNIM PRIJATELJEM

Kathy Anderson je bila seksualno zlostavljana s petnaest godina od strane jednog porodičnog prijatelja. Budući da je pod takvim nesretnim okolnostima ostala u drugom stanju, devet mjeseci nakon što je rodila kćerku Katie, predala ju je centru za socijalni rad.

Nakon trideset godina Kathy nije mogla da pretpostavi da njena kćerka Katie Katie Wynn (na slici sa suprugom Gabrielom Laguanom) želi da je upozna i uspostavi kontakt sa svojom biološkom majkom.


-Iako sam odrastala s roditeljima koji su me usvojili i odgajali, uvijek sam se pitala ko je moja biološka majka. Kako imamo vrlo slično ime, a isto prezime provodila sam sate na internetu pokušavajući da je nađem, priča Katie.

Godinama nakon neuspjele potrage, Katie je nazvala tetka Shirley, koja joj je rekla da zna gdje joj je majka i da ima još dvije sestre Portiu i Alice.

“Roditelji koji su me odgajali imali su puno razumijevanje za moju potragu, te su ovi podaci bili od krucijalne važnosti da konačno pronađem svoju porodicu”.

Na kraju Katie se obratila TV emisiji koja pomaže ljudima da pronađu izgubljene rođake i familiju.

Nakon velike portage i truda, Katie je konačno pronašla svoju majku. One danas žive zajedno sa još dve Katieine sestre. Iako je doznala pod kakvim okolnostima je došla na svijet, Katie kaže da je konačno sretna.

“Moj san se ostvario. Pronašla sam svoju pravu porodicu i ponekad mi se čini da proživljavam svoj dugo sanjani san.”

Kathy, koja je pod nesretnim okolnostima napustila svoju prvu kćerku rekla je da je u tom trenutku osjećala da nema drugog izbora.

“Kada sam se porodila mislila sam da je to najbolje rješenje. Bilo je jako teško izboriti se s osjećajem da je više nikada neću držati u naručju”, rekla je ona, prenosi Mirror.

Izvor: doznajemo.com

Najčitanije na portalu