Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

ZATO ŠTO JE MISLIO DA GA ŽENA VARA: Suprug uzeo lijepak i zalijepio je između nogu…

Ljubomorni suprug je mislio da je njegova žena imala ljubavnu aferu sa drugim muškarcem pa je odlučio da joj se osveti na jedan zaista brutalan način. On je mislio da njegova žena (40) imala tajnu vezu sa rođakom, pa je odlučio da joj zalijepi polni organ superlijepkom!?

Jedan muž iz Južnoafričke Republike je postao opsjednut idejom da ga je 40-godišnja supruga prevarila s njegovim ujakom nakon što ju je jednog dana dovezao kući.


45-godišnjak je zaključao suprugu u spavaćoj sobi i prislio je da se svuče, tako što joj je prijetio da će joj odrubiti glavu mačetom ako ga ne posluša.

– Naredio mi je da legnem i raširim noge, a onda je uzeo superlijepak… – rekla je izbezumljena žena.

– Plakala sam i molila ga da prestane, ali on nije mario. Ne znam šta može natjerati čovjeka koji voli ženu da ovo napravi, dodala je.

Ona je kasnije pokušala ukloniti ljepilo, ali ostali su joj ožiljci koji jako bole i zbog čega vjerovatno više neće moći imati se*sualne odnose.

Ona kaže da bi voljela da ga policija uhvati, ali kaže i da se boji da će je ubiti.

– Htjela sam ga tužiti, ali on je pobjegao nakon što mi je ovo napravio, i niko ga poslije nije vidio. Uplašena sam da bi se mogao vratiti i ubiti me.

Izvor: doznajemo.com

Najčitanije na portalu