Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

MLADOŽENJA POBJEGAO S VJENČANJA I SKOČIO U RIJEKU: Pokušao se ubiti jer je mladenka “previše ružna”…

Mladoženja, čiji je brak bio dogovoren, pokušao se ubiti kada je prvi put vidio svoju ‘ružnu’ mladenku!? Kang Hu (33) tvrdio je da bi mladenka Na Sung (30) bila loša za njegov imidž, pa je izašao s vjenčanja i bacio se u obližnju rijeku.

Razočarani mladoženja zapanjio je svoje goste na vjenčanju u gradu Shiyan (Kina) kada se izvinio svojoj zaručnici prije nego što joj je rekao da je previše ružna.


– Svima je bilo neugodno. Mladenka je bila neutješna, njena i njegova porodica su bile bijesne, a nama, njegovim prijateljima, bilo je neugodno. Kang ima vrlo istančan ukus i bio je gurnut u ovaj brak – ispričao je Pai Chan Wang.

Svjedoci tvrde kako je mladoženja prvo hodao duž obale, a onda se bacio u vodu. Prolaznici su pozvali policiju, koja ga je izvukla.

– Potpuno obučen, plutao je na stomaku. Bio je bez svijesti, mislio sam da je mrtav. Jedan policajac je skočio u vodu i uz pomoć užeta su ga izvukli. Oni su mu spasili život – ispričao je Qan Tsui (25), koji je i snimio fotografije.

Kanga su odvezli u bolnicu, gdje su ljekari rekli da nije vitalno ugrožen.

– Osjećam se loše zbog onoga što se dogodilo, ali kad sam vidio svoju buduću suprugu, shvatio sam da ona nije ono što sam očekivao. Bilo bi to loše za moj imidž. Moji roditelji su ugovorili taj brak, pa nisam vidio nikakav izlaz osim samoubistva – kazao je.

Izvor: doznajemo.com

Najčitanije na portalu