Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

AFERA SEDMICE - Srbijanski novinari isprovocirali Kemu Hasića: Pitali su me da li znam da je Sonja Srpkinja!?

Očito da Kemo Hasić zna prepoznati lijepo žensko. Tako je odabrao prelijepu ženu Zlatu, a svaka djevojka koja se pojavljuje u njegovom spotu je ljepša od ljepše. No, ni on sam, kada je sa ekipom odabrao manekenku za spot "Kao i prije" nije ni sanjao da će Sonja Zekić biti proglašena za najljepšu najprirodniju ženu na svijetu.

- Drago mi je što se Sonja među prvim projketima pojavila baš u mom spotu. Djevojka je uistinu lijepa, a što je najbitnije veoma profesionalna. Drago mi je što je ponijela tu titulu jer je zaslužuje - rekao je Kemo koji se naljutio zbog poziva srbijanskih novinara koji su željeli dobiti njegovu izjavu o Sonji.


Kaže da su ga zvali iz lista "Informator" te ga pitali da li je znao da je Sonja Srpkinja.

- Stvarno sam ostao u šoku, a kasnije sam se naljutio. Odbrusio sam im da ja ne dijelim ljude po vjeri. Strašno! To je očito bila klasična provokacija. Rekao sam da Sonji nisam brojao krvna zrnca, bilo mi je bitno da je posao odrađen, a to da li je ona Srpkinja, Bošnjakinja, Hrvatica, to me stvarno ne interesuje. Znao sam samo da se zove Sonja i to mi je, za posao, bilo sasvim dovoljno - rekao nam je ljutito Kemo koji nije mogao doći sebi zbog takvih, kako je rekao, preglupih pitanja. Drago mu je zbog Sonjinog uspjeha, pa kako god da se zvala.

Odavno, završio je on, niko ga nije izbacio iz takta kao što su to učinili novinari pomenutog medija. Ali, i pored svega nije se dao isprovocirati.

Izvpr: ekspres magazin

Najčitanije na portalu