Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

BILA KAO RUŽNO PAČE MEĐU SVOJIM LIJEPIM SESTRAMA: A pogledajte kako izgleda sada… FOTO

Godinama je Samantha Fitzgerald
pokušava izbjeći fotografiranje
na porodičnim okupljanjima,
a sve zbog svoje debljine
Prodavačica (28) iz Južnog Walea se tokom cijelog odrastanja osjećala kao uljez. Kaže da su njene mlađe sestre Lindy (26), Claire (24), Morgan (23) i Alice (15) “skinny minnes”.

Samantha je visoka 1,50 m, a težila je 96 kilograma. Osjećala se nesigurno pored svojih zgodnih sestara, a mrzila se fotografirati pored njih.

Danas ona kaže da se osjeća kao jedna od njih, nakon što je smršala 38 kilograma u samo 12 mjeseci.


Foto: Samantha je na slici u sredini
- Osjećam se nevjerovatno, više ne mislim da sam debela i ružna. Teško je bilo biti debeo, stranci nisu vjerovali da su mi one sestre.

- Iako volim svoje sestre, nekad sam se osjećala izostavljeno. Često su se svađale zbog odjeće, a ja nisam mogla ništa posuditi od njih jer sam bila pevelika. Osjećala sam zavist i pitala se zašto sam baš ja morala biti debela. Nije mi uzgledalo fer.

Prvi put je primijetila da je drugačija od svojih sestara još kad je imala osam godina.

- Imala sam bolji apetit i lakše dobjala na težini. Dok su moje sestre bile prilično oprezne s hranom, ja sam stekla loše navike. Počelo je tako da bih otišla do prodavnice i kupila čokoladu nakon večere, a onda sam dodala i čips.

- Mama je bila zabrinuta i pokušala me staviti na dijetu, ali nije uspjelo. Nastavila sam tamaniti “brzu” hranu i piti previše Cole. Uskoro je mama shvatila da dijeta ne vodi nikuda, pa je odustala.

Izvor: doznajemo.com

Najčitanije na portalu