Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Zbog ovog štrebera žene danas padaju u nesvijest - FOTO

Vatreni vukodlak iz serije ''True Blood'' zbog čijih preplanulih mišića dame širom svijeta padaju u nesvijest, otkrio je u svojoj knjizi ''Evolution'' kako je izgledao kao dječak.

Džo Menganelo, koji u seriji glumi Alsida nije uvijek izgledao kao danas. Naprotiv, nekad je bio mršavi štreber sa naočarima, kom sport nije išao od ruke, a djevojčice se nisu otimale o njegovu pažnju.


Neuspjesi iz mladosti su mu, međutim, pomogli da kasnije postane uspješan. On o tome govori u svojoj knjizi, prisjećajući se i svoje teške borbe sa alkoholizmom, kroz koju je prošao prije nego što se proslavio.

- Drago mi je da sam gubio i padao jer sam odlučio da učinim nešto po tom pitanju. Odlučio sam da se nikad više neću tako osjećati pa sam i poradio na tome - otkrio je glumac čija je borba protiv alkohola trajala četiri godine.

Govoreći iskreno o najmračnijim dijelovima svoje prošlosti, glumac se prisjeća kako je nekad bio bez krova nad glavom, bez karijere i novca, ali ujedno i bezbrižan. Otrijeznio se prije 11 godina i tad se posvetio karijeri i izgledu.

Izvor: krupljani.ba

Najčitanije na portalu