Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

POTRESNO PRIZNANJE BIVŠE MISS SVIJETA - Ono što se činilo kao raj, pretvorilo se u pakao: Silovana sam nekoliko nedjelja prije izbora!

- Nikada nisam željela da učestvujem na izboru za Miss, ali nagrada je bila putovanje na Tajland i automobil. Željela sam da imam auto prije nego što dobijem vozačku dozvolu, iz tog razloga za mene je taj izbor predstavljao raj - ispričala je Linor Abargil koja je krunu najljepše u svijetu ponijela kao osamnaestogodišnjakinja.


 Ali ono što se činilo kao raj, ubrzo se pretvorilo u pravi pakao. Nekoliko nedjelja prije finalnog takmičenja Linor je bila žrtva silovanja u Milanu.

- Kada sam pobijedila, shvatila sam svoju misiju. Taj događaj je zapravo odredio - dodala je ona.

A misija je bila putovanje širom svijeta, ohrabrivanje žrtve silovanje, savjetovanje da ne "ćute, da se ne stide i da ne krive sebe". Uzajamno pomaganje je jedini način da žene prijave silovanje i da počinioci budu kažnjeni.

 Međutim, žrtvama silovanja nije lako da pričaju o tome šta su doživjele.

 - Nema razloga za strah, najgora stvar se već dogodila - poručila je jednoj ženi Linor.

 Poznate ličnosti podržale misiju

Kada je pobijedila na izboru, ona je željela da promijeni svijet. Taj njen entuzijazam i iskreno zalaganje prepoznale su i mnoge poznate ličnosti, žrtve silovanja, koje su se pridružile akciji Linor Abargil. Pravi način da je podrže bilo je da progovore o stahotama sa kojima su se suočile.

Među njima su bile i glumice Joan Collins i Fran Drescher.

- Sjećam se, ležala sam na sofi, bila sam u dnevnoj sobi, on me je silovao - ispričala je Joan Collins. Silovanje je bilo prvo seksualno iskustvo ove holivudske zvijezde.

 Jedna od djevojaka sa kojom se susrela Linor Abargil bila je i Julie (23). Ona o silovanju koje je pretrpjela nije mogla da priča ni sa kim, pa ni sa svojom majkom, stidjela se da će je razočarati.

Linor i njenu javnu borbu najviše je podržala upravo njena majka.

- Moja mama nije marila šta će reći komšije. Ona je znala da je krivica njegova, ne moja. Želim da sve žrtve silovanja imaju podršku kakvu je ona pružila meni - ispričala je bivša miss svijeta.

Iskustvo žena kojima pomaže Linor vraća u Italiju, na mjesto gdje je silovana. Svaka priča "otvori rane", ali ona pristaje na tu cijenu.

 Muškarac koji ju je silovao osuđen je na 16 godina zatvora. Poslije mnogo godina, Linor je smogla snage da posjeti Milano.

Izvor: Žena.blic.rs

Najčitanije na portalu