Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

MISLILA JE DA JE PRONAŠLA MUŠKARCA SVOG ŽIVOTA: Međutim, već prve bračne noći je silovana i pretučena…

Hrabra žena ispričala je kako joj je njen muž monstrum upropastio život kada ju je silovao već prve bračne noći.

Claire Bradley (38) mislila je da je pronašla muškarca svojih snova kada se prije šest godina udala za Patricka Chinskieja (47). No, ono što je trebala biti najsretnija noć u njenom životu, pretvorilo se u najgoru noćnu moru. Claire je pretučena i silovana, morala je bježati da spasi svoj život.


Jučer je Chinskie počeo služiti doživotnu kaznu za svoje zločine, a njegova žrtva nije samo Claire nego i druge žene. Za Daily Record ona je rekla: “Nadam se da će umrijeti u zatvoru i trunuti u paklu”.

Chinskie je silovao Claire i još četiri žene, a neke je napadao s improviziranim oružjem.

– On je divljak, monstrum, koji uživa mučiti druge žene – kaže Claire.

Jučer se pojavio na Višem sudu u Edinburghu u Škotskoj, hodajući uz pomoć štaka, a osuđen je po 12 tačaka optužnice, uključujući silovanje, otmicu, napad sa nanošenjem teških tjelesnih ozljeda, trajno unakaženje, a ukupno je bilo sedam žrtava.

Kada je upoznao Claire, bio je šarmantan, udvarao se i pokazivao privlačan karakter. Međutim, sve se promijenilo čim su se vjenčali. Prve bračne noći je pretučena, silovana i seksualno zlostavljana, pa je pobjegla čim je zaspao.

-Ljudi moraju znati kakav je taj čovjek. Molim se da se ovo nikome ne dogodi – ispričala je, odričući se prava na anonimnost.

– One minute kad je prsten bio na mom prstu, on se promijenio. Rezervisao je hotel u gradu, ali se sve pretvorilo u noćnu moru. Kada smo ušli u spavaću sobu počeo je vikati na mene. Udario me i bacio na krevet. Vrištala sam, a ljudi iz susjedne sobe su lupali u zid zbog buke. Bila sam skamenjena, nisam mogla vjerovati koliko se promijenio. Bili smo zajedno godinu dana, a nikad nije pokazao ovu svoju stranu. Čim je zaspao, pobjegla sam i otišla u svoj stan gdje je bila moja mama, ispričala je.

Za Claire je to zapravo bio samo početak premlaćivanja, zlostavljanja i silovanja. Napustila ga je godinu dana kasnije.

– Izlazio je svake večeri, pio je ili se drogirao. Tada je počinjalo zlostavljanje. Udario me flašom u oko, još imam ožiljak. Bila sam previše preplašena da bih ga napustila. Bojala sam se šta će mi učiniti ako me nađe. Nekad sam zvala prijatelje da dođu kod mene i sjede sa mnom, tako da me on ne bi napao. Uništio je moje samopouzdanje, sve vrijeme me omalovažavao.

Kada je napokon skupila hrabrosti da ode, dogodilo se ono čega se bojala.

– Otišla sam kod prijateljice i zamolila je da nikome ne kaže da sam tamo. Ali, on je nekako doznao, a kad je došao sakrila sam se pod krevet, bila sam prestravljena. Ona mu ništa nije rekla, ali kad je opet došo, udario je nju u usta.

Iako je sada sve gotovo, još uvijek ima more zbog svega što je preživjela.

– On je vrebao ranjive žene koje je kontrolirao i iskorištavao. Nikada mu neću oprostiti niti zaboraviti – kaže Claire.

Izvor: doznajemo.com

Najčitanije na portalu