Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

STRAVIČNA ISPOVIJEST USVOJENE DJEVOJKE: “Voljela bih da nikad nisam potražila oca…”

Hollie Davey je kao 13-godišnjakinja pronašla svog biološkog oca, koji joj je obukao vjenčanicu i silovao je.

Nakon toga, Hollie Davey je ostala trudna s biološkim ocem, a on je pokušao napraviti pobačaj kod kuće. Kada to nije uspjelo, imala je abortus u bolnici.


Kasnije je ipak rodila dijete s njim, dječaka kojeg su odveli socijalni radnici.

Hollie, sada 26-godišnjakinja, iz Essexa,ispričala je kako je bila uzbuđena kada je ušla u trag svom biološkom ocu, pa se pojavila na njegovom pragu. No, u roku od nekoliko sedmica je zlostavljao i silovao, a zvao je “Tatina posebna djevojčica”.

Oblačio joj je vjenčanicu, govorio da je želi vjenčati, čak je natjerao da nosi prsten.

-Nikad to neću preboljeti, uništio je moje djetinjstvo.

Bila je tinejdžerka kad joj je majka rekla da je usvojena.

-Moj svijet se raspao. Nisam to mogla shvatiti, bila sam tako bijesna. Osjećala sam kao da je cijeli moj život bio laž.

Kada je Hollie doznala da je njena biološka majka umrla, odlučila je posjetiti svog biološkog oca, napuštajući svoje usvojitelje.

Stigla je kod oca u oktobru 2001. godine.

-Kada sam došla, sjedokosi čovjek mi je otvorio vrata i pitao me može li mi pomoći. Rekla sam mu da sam njegova kćerka i iako je izgledao šokiran, zagrlio me. Rekao je da je čekao trenutak kad će me upoznati.

Proveli su večer razgovarajući o svojim životima, a one je pitao da preseli kod njega.

-Osjećala sam se kao da negdje pripadam i smjestila sam se u slobodnu sobu.

No, dok je ona željela razvijati odnos otac-kćerka, njen otac je imao druge ideje.

-Jednog dana dok sam čitala časopis, otac mi je počeo provlačiti prste kroz kosu. Rekao mi je da sam prekrasna i da ne može vjerovati da sam njegova kćerka.

-Tada mi je bilo nelagodno, ali očajno sam željela da me otac voli, pa sam sama sebi rekla da sam glupa.

Njegovo čudno ponašanje se nastavilo, a onda joj je predložio da se igraju “mame i tate”.

-Mislila sam da je to čudno jer sam imala skoro 14 godina, ali nisam se htjela usprotiviti tati.

Tada joj je donio vjenčanicu da obuče.

Obukla je haljinu, a onda je tražio da u njoj pozira na krevetu.

-Osjećala sam se loše, ali šta sam mogla učiniti?

Kasnije te noći čula ga je kako ulazi u njenu sobu.

-Počeo me je dirati. Rekla sam mu da prestane i pokušala ga odurnuti, ali on me ignorirao i nastavio.

Nakon toga je dolazio u njenu sobu svaku noć kako bi je zlostavljao. Kod kuće je zaključavao i prisiljavao da nosi vjenčanicu. Fotografirao ju je i kupio joj i prsten. Tada joj je rekao da želi da bude njegova žena.

-Htjela sam povratiti, bio je bolestan. Osjećala sam se poput životinje u kavezu.

Silovanje se nastavilo mjesecima, a onda je ostala trudna. u očajničkom pokušaju da prekine trudnoću, pokušao je sam izvesti pobačaj iglama za pletenje.

-Sjećam se kako mi je krv lila niz noge, a tata se valjda uspaničio pa me odveo u bolnicu.

-Iako sam htjela sve reći medicinskim sestrama, nisam smjela. A iako sam mislila da će ga panika zaustaviti, pogriješila sam.

U 15. godini je opet ostala trudna, ali ovoga puta je to skrivala od oca.

-Iako je bebin otac čudovište, to je moje dijete.

Jedne noći kad je njen otac zaspao, vidjela je da su ulazna vrata otključana, pa je uspjela pobjeći. Rodila je sina, ali su ga socijalne službe oduzele od nje. Odlučila je da otac neće uništiti ostatak njenog života, pa je upisala fakultet i našla stan.

Dobila je tri kćerke, ali je jednog dana shvatila da je njen otac na slobodi i da vreba drugu nevinu djecu. Shvatila je da ništa ne može sama, pa je našla advokata i otišla u policiju. Tada se pojavila i druga djevojka koja je prijavila da je silovao Hollien otac.

U julu 2013. godine Paul Davey je osuđen na 16 godina zatvora.

-Voljela bih da nikad nisam potražila oca, uništio je moje djetinjstvo. Ali sada sam opet u kontaktu sa posvojiteljima i napokon sam sretna.

Izvor: doznajemo.com

Najčitanije na portalu